Don't drink wine here. The gathering of finnish drunks.

This is the section for national/regional topics, other topics intended for specific groups of people, as well as for any kind of spam or game topics (including "Now Playing" threads).
Belgera

#151 Post by Belgera » 12 Sep 2002 13:15

Ei sitä vielä oikein tajua.. Silloin keikan aikana olin jotenkin hurmoksessa, ei sitä oikein kyennyt kerralla sisäistämään että näki heidät livenä..

Ja loistava setti..

Ja sain Thomenin rumpukapulan.. se on hyvä muisto.. ehkä joillakin seuraavilla keikoilla sitten plektraa tj. :) (Aina voi toivoa..)

Ne välispiikit oli parhaimpia mitä olen kuullut, tolkienfanaatikko kun olen :) se Time Stands Stillin spiikki Fingolfinista, 'the last ride..' Sekin oli aivan mahtava.. ja ne kaikki muut..

Nyt haluan uudestaan keikalle! :))
delirium

Hornus

#152 Post by Hornus » 12 Sep 2002 13:45

...luulenpa, että et ole ainut :wink:

Angel of Darkness76

#153 Post by Angel of Darkness76 » 12 Sep 2002 15:37

Samat fiilikset Belgera, loistavat välispiikit - kivasti tietoa biiseistä, en esim. ollut tullut ennen aatelleeks mistä "Mordred's Song" kertoo... Hansi on loistava, mä olin kuullut ettei se olis livenä kovin hyvä laulaja, mutta sehän on parhaita mitä oon kuullut! Kaiken kaikkiaan tiistain keikka meni mun henk. koht top 3 parhaat keikat ikinä. Loistava setti samoin, paljon biisejä IFTOS:lta. Tosin "Harvest of Sorrowin" olisivat ehkä saaneet soittaa, mutta "Past and Future Secret" paikkasi hyvin :)

Sain Andren plektran :) Edelleen ihan tyrmistynyt olo mahtavan keikan jälkeen! Hankkisivat BG:n ens kesän Tuskaan! tai vielä mielummin uudelle klubikeikalle!

Angel of Darkness76

ElDiablo

#154 Post by ElDiablo » 12 Sep 2002 15:58

Hansin rääkyminen oli helkkarin hienoa. Tosin Tukholmassa se ääni oli siis sellasta black metal rääkynää ettei paremmasta väliä. :)
Nosturilla sentäs ääni pysy paremmin kasassa. Niin ja mielestäni Nosturissa oli miksaus paremmin kohdallaan. Tukholmassa laulu oli helkkarin kovalla.

ThePKH

#155 Post by ThePKH » 12 Sep 2002 17:34

Angel of Darkness76 wrote: Sain Andren plektran :) Edelleen ihan tyrmistynyt olo mahtavan keikan jälkeen! Hankkisivat BG:n ens kesän Tuskaan! tai vielä mielummin uudelle klubikeikalle!
Tuli sama mieleen keikan jälkeen. Tuskaan ja heti, pääesiintyjäksi. Tai uudestaan nosturiin, ihan sama. Vaikka keikan jälkeen oli enemmän kuin tyydyttynyt olo niin silti jäi nälkä.
I still am the terror that flaps in the night!

Treblemaster

#156 Post by Treblemaster » 12 Sep 2002 17:50

Kyllä kyllä... Aivan loistava keikka munkin mielestä. Sattuiko joku pistämämään biisilistaa muistiin?[/code]

Angel of Darkness76

#157 Post by Angel of Darkness76 » 12 Sep 2002 18:12

Eiköhän se setti ollut tässä, tosin ei varmaan oikeassa järjestyksessä:

Into the Storm
Welcome to the Dying
Nightfall
Valhalla
Lord of the Rings
The Script For my Requiem
Mordred's Song
The Soulforged
Born in a Mourning Hall
Bright Eyes
Time Stands Still (At the Iron Hill)
Punishment Divine
The Bard's Song
Imaginations from the Other Side

Encore:
A Past and a Future Secret
Lost in the Twilight Hall
Mirror Mirror

Angel of Darkness76

Nienor

#158 Post by Nienor » 12 Sep 2002 18:33

Tarkalleenottaen settilista meni näin:

Into The Storm
Welcome To Dying
Nightfall
Script For My Requiem
Lord Of The Rings
Valhalla
The Soulforged
Born In A Mourning Hall
Mordred's Song
Time Stands Still
Bright Eyes
Punishment Divine
Bard's Song
Imaginations From The Other Side
-----------
Lost In The Twilight Hall
A Past And Future Secret
Mirror Mirror

Angel of darkness, itseasiassa mä kysyin viime sunnuntaina Marcukselta syytä Harvest of Sorrow'n puuttumiseen nykyiseltä settilistalta. Hää kertoi, että he soittivat sen niin moneen kertaa kiertueen alkupuolella, että oli aika tiputtaa se pois, ja nyt sen "tilalla" tulee lotr.

Mordred's Song oli kyllä tosi mukava, tosin sekin hieman vaisu, kun zekkailin erästä videopätkää Umeån keikalta, niin siellä kitaristit olivat moshanneet ja hyppineet oikein urakalla biisin aikana. Enkä hyväksy syyksi Nosturin pienenpää lavaa..

Taurandir

#159 Post by Taurandir » 12 Sep 2002 21:07

Löytyihän se settilista...heh. Vaikka paikalla olinkin, niin tarkkaa järjestystä ei millään enää muistanut. Hemmetin hyvä keikka.

Nienor

#160 Post by Nienor » 12 Sep 2002 21:55

Multa meneepi hermot. Kun haluis lähtee sinne Blind Guardian festareille. Mutta sehän ois aivan sairasta. Ja kallista ku mikä. Mielummin kävis parilla tavallisella keikalla, mutta eipä noita nyt enää täällä pohjolassa ole. Joten sinne Etelä-Saksaan sitä kai on sitten lähdettävä. En usko, että toi avokki mua sinne päästää, mutta meillä menee muutenkin niin huonosti, niin pääsispähän siitäkin sitten samantien eroon :lol:

Kuka lähtee messiin?
Vaikka eihän tää välttämättä vielä tän hetken ongelma ole :roll: :wink:

ElDiablo

#161 Post by ElDiablo » 12 Sep 2002 23:07

Minä oon ainakin lähössä BG festarille. Ohan tässä aikaa säästää. Yksi peliliike olisi mennä autolautalla Saksaan ja ajaa sieltä etelään. Tai sitten lentokone/juna/bussi yhdistelmä.

Nienor

#162 Post by Nienor » 13 Sep 2002 00:22

Pitääkin vissiin samantien mennä mollin sivuille zekkaileen duunia, niin pääsee säästämään tulevaa Saksanreissua varten :D

Nienor

#163 Post by Nienor » 13 Sep 2002 03:01

Muah, mun kännyn tallennetuista viesteistä löyty Hansin mailiosoite :?: :!:
Vittuuks se siellä tekee.. En ihan oikeesti muista :oops:

ThePKH

#164 Post by ThePKH » 13 Sep 2002 03:06

Nienor wrote:Muah, mun kännyn tallennetuista viesteistä löyty Hansin mailiosoite :?: :!:
Vittuuks se siellä tekee.. En ihan oikeesti muista :oops:
No Huh huh.. Sitähän ollaan ihan lähimpiä ystäviä herr Kürschin kanssa. :D Tuo osoitehan olisi mitä arvokkainta kauppatavaraa täällä forumissa.... :wink:

Nienor

#165 Post by Nienor » 13 Sep 2002 03:19

Juuu puhelinnumeroa ja kotiosoitetta ei ole valitettavasti vielä tullut vastaan, niin ei voi kylään mennä :D
Ja saattaa mulla sittenkin olla joku aavistus, että miksi se tuolta löytyi... Kai. Mister Kuerch muuten räpläili tota mun kameraa ja zekkaili niitä Stogiksen kuvia... Ja niitä sen managerin (tai kuka se tyyppi sitten olikaan, joka roikkui aivan koko ajan hänen perässään..) meistä ottamia kuvia ja totesi ettei ne kelpaa, ja käski ottamaan uusiks. Ja opettelemaan zoomin käytön. Siks niitäkin kertyi about kymmenen kappaletta 8)
Ja tämä tapahtui jopa ennen sitä ruletin pelaamista, jolloin hää oli ei-niin-kovassa kännissä.

ThePKH

#166 Post by ThePKH » 13 Sep 2002 03:27

Hah hah. :)
Mitä enemmän tietoa tuosta laivareissusta tulee, sitä vihreämmäksi kateudesta käy naamani.
Mutta ei helvetti, nyt nukkumaan. Ei tämä ole ihmisten aika olla valveilla... :P

ElDiablo

#167 Post by ElDiablo » 13 Sep 2002 07:34

Ei ole kyllä tämäkään inhimillinen aika olla hereillä. :) Perkeleen kirjanpito...
Onneksi opintotuet tuli viimeinkin tänään, whii ja eikun velkoja makselemaan

Domus

#168 Post by Domus » 13 Sep 2002 09:24

jep, saksaan vois kyllä lähteäkkin ensi kesänä...

hmm, ja jos lentokoneella menee, niin on hyvä kerrata turvallisuusohjeet täältä: http://www.hut.fi/~morsmaa/air/index.html :lol:

ElDiablo

#169 Post by ElDiablo » 13 Sep 2002 10:02

http://www.planecrashinfo.com/

Turvallista matkaa. :)

Nienor

#170 Post by Nienor » 13 Sep 2002 11:51

Sama se vaikka kone tippuiskin, kunhan vasta paluumatkalla 8)

Domus

#171 Post by Domus » 13 Sep 2002 12:15

höh, mun tuurilla sen kaappaa joku arabi kumminkin ja päräyttää päin saksan USA suurlähetystöä...
Last edited by Domus on 13 Sep 2002 15:25, edited 1 time in total.
Ne ottivat Turut ja polttivat. Vittu, Raumalla ol niingon gotonas. Pori - Everyday is like sunday. Ostakaa Harjavalta!

Belgera

#172 Post by Belgera » 13 Sep 2002 14:20

Juu, tuonne Saksaan lähtöä on suunniteltu jo pari kuukautta tuolle festarille.. kyllä se autolautta olisi mahd. se hyvä vaihtoehto, katsoo nyt, tai sitten interrail? kaikkea niitä on.. jos saa hyvän porukan kasaan niin eikun autolla vaan, musat autoon jne. ja kai autoja enemminkin löytyy jos jengiä..
delirium

Jabi

#173 Post by Jabi » 13 Sep 2002 15:44

Noniin.
Elämme päivää 3 jälkeen keikan, ja äänikin on ehtinyt jo täysin palautua. :)
Konsertti oli mielestäni pirun hyvä, ja miittikin oli onnistunut (paitsi Tsaarin kiireet oli pikkuisen harmillisia), sillä te ihmiset vaikutitte kaikki mukavilta; sitäpaitsi se olisikin ollut aika persiistä yksin hillua siellä.
Nienor kun kirjoitti siitä Helsingin keikan "puolitehoisuudesta" Tukholmaan nähden, niin mun mielestä Hansi, Marcus ja Thomen oli kyllä hyvin mukana, mutta Andre ei ehkä ollu kaikkein innokkaimmillaan. Voi olla, että musta tuntui vaan, mutta mun mielestä se veivas aina välillä vaan jotain bassosävelen mukaista pentatonista boxia edestakaisin sillai ei-niin-inspiroituneen kuuloisesti, eikä viittiny soittaa niitä sooloja oikeen kunnolla. Hm. :?

Kohokohtia olivat IMO Imaginations From The Other Side ja Welcome To Dying, varsinkin se loppu. Siinä ihan lopussa, kun on se kohta "Spread my wings and fly away..." vetäisin syvään henkeä just ennen sitä viimistä "Away"- sanaa ja rääkäisin sen sitten niin lujaa, energisesti ja sydämeni pohjasta ettei ikinä. Ja sain kurkkuni kipeäksi. Mutta SFW?

Edessäni seisseen jätkän kanssa huudettin jossain vaiheessa "Don't Break The Circle". Ei tullut, ihme kyllä. (heh heh!) :lol:

Sylettämään jäi mukanaolleen rahallisen omaisuuden pieni määrä, sillä jäin ilman kiertuepaitaa. Aaaaargh... Onneksi eivät ole ottaneet yhteyttä sieltä Viking Lineltä.

Tämä taas ei liity millään tapaa mihinkään, mutta työpaikalla (sairaalassa) ovat puhuttaneet HUS:n (Helsingin-Uudenmaan Sairaanhoitopiirin) viimeaikaiset törkeät terveydenhuoltoon kohdistuvat säästötoimenpiteet. Onhan se aikaisemminkin jo tiedetty, että päättäjät ovat sydämettömiä, mutta nyt on todistettu heidän olevan vielä sen lisäksi tyhmiäkin. :(
töttöröö

Tuomo

#174 Post by Tuomo » 13 Sep 2002 16:31

Joo sori. :oops: Tarkoitus oli kyllä tutustua teihin muihin lautalaisiin hieman paremmin, mutta kämmäsin aikatauluni varsin tehokkaasti. Koitin kyllä etsiä teitä nosturista, mutta löysin vain ElDiablon ja Nienorin, joihin olin aiemmin tutustunutkin. :evil:

Keikasta vielä sen verran että mielestäni se oli huomattavasti Tukholman keikkaa parempi. En tiedä johtuiko se siitä että Nosturissa olin eturivissä kun taas Tukholmassa viihdyin kauempana vai mistä, mutta kuitenkin mielestäni Nosturi oli parempi.

Ja nyt taas kuvien kimppuun. Ilmoittelen sitten kun ne on eetterissä.

tysä

#175 Post by tysä » 13 Sep 2002 17:19

Sydän ihan itkee verta kun kuulee teijän juttuja siitä keikasta. Oonko minä ainut raukka joka ei sinne päässy? Mutta kattoo ny jos pääsis sinne Saksaan BG festareille ens vuanna. Tosin voi sekin jäähä toiveajatteluks kun vanhemmat on sitä sorttia...ketkä sinne on ny alustavasti aikonut mennä?

ThePKH

#176 Post by ThePKH » 13 Sep 2002 17:27

Minun pääasiallinen tavoite ulkomaan reissujen suhteen on Wacken 2003. Riippuu tosin bändeistäkin. Saas ny nähdä...

Nienor

#177 Post by Nienor » 13 Sep 2002 17:50

Mä en mee Wankkeriin ku siel ei oo Blindee :D
Ja BGfestarit... Ainut mikä estää, on toi avopuoliso :roll: En uskalla vielä edes puhua asiasta... Mutta jos rehellisiä ollaan, ja minun täytyisi valitä ton ukon ja BGfestareiden + muun kivan välillä, niin kyllä mä sen muun kivan valitsisin. Eli enköhän mä lähdössä ole :twisted:

ElDiablo

#178 Post by ElDiablo » 14 Sep 2002 00:30

Häh, mitä vittua, kyllä mä tähän voisin vannoa että oisin jo vastannu. Mutta tyhkäähän tässä on... Outoa. Tai sitten kuumeilu alkaa ottaa voiton. Alan epäilemään, että sairastuin siellä Tukholmassa, kun on ollu vähän heikkoa sen jälkeen... Nyt aika helkkarin huono olo. Huippaa, oksettaa jne.

Mutta piti kirjoittamani, että intterreilaaminen oli muistaakseni noin 240e yhteensä, että pääsee myös Saksaan, tosin silloin pitää vielä kiertää tuo pohjanlahti ja Ruotsista Tanskaan, en tiedä meneekö sillä sillalla junaa, mutta epäilisin, että vähintääkin bussilla täytyy mennä. Tiedä sitten.

Örgh, lisää limua, olispa jaffaa. Se rauhoittaa vatsaa.

ElDiablo

#179 Post by ElDiablo » 14 Sep 2002 00:32

Niin ja sitä piti vielä sanomani, että vähänkö olin niinku paskat housussa, kun ei palsta mulla pelannu vähään aikaan. Addiktio, missä muka?!
Nyt on kyllä kauheet dejavut, ihan varmasti kirjotin jo tänkin... Argh, ehkä pitäs nukkua.

Nienor

#180 Post by Nienor » 14 Sep 2002 01:01

Mun piti äkkiä alkaa pelaamaan Warcraft III:sta, ettei foorumin toimimattomuus olisi alkanut liikaa ahdistaa :shock:

ElDiablo

#181 Post by ElDiablo » 14 Sep 2002 01:16

Minä koitin pelailla Reaction Quakea, mutta se ei toiminu ja alkoi ahdistamaan vielä lisää. Aah, litra limua naamariin ja vähän enemmän elämässä kiinni. Tietenkin, jos olisi syönyt tänään, niin saattaisi tuntua paremmalta!

Nienor

#182 Post by Nienor » 14 Sep 2002 01:19

Mä laihduin Stogiksessa pari kiloo, kun sielä oli kaikkialla niin kamalaa ruokaa, ettei tod. pystynyt syömään :shock:

Tosin ne kilot tuli aika äkkiä takasin, kun kotiin pääsi :P
Pitäs varmaan aloittaa se kaloreiden laskeminen sämpylästä :wink:

ElDiablo

#183 Post by ElDiablo » 14 Sep 2002 01:46

Mun paino on heittelehtinyt ihan kivasti. Vuoden 2000 aikana se oli noin 100 kiloa. 2001 90 kiloa. Loppuvuodeta '01 77 kiloa = sairaalloinen alipaino tällä pituudella. Nyttemmin se on vakiintunut tuohon 83 kiloon, joka on itseasiassa "täydellinen" painoni painoindeksin mukaan.
Hauskinta oli, että aloin laihtumaan kun menin jäätelöfirmaan töihin istuskelin siellä ja söin jäätelöä... Ehkäkpä geenit sun muut on loogisin syy. Kun mä oon vaan laiskistunu. Okei, on tullu reissattua myös aika paljon näin parina vuotena, joten aina välillä tulee elettyä aika laihoilla seoksilla. :)

Nienor

#184 Post by Nienor » 14 Sep 2002 02:18

<yöfilosofointi>
Mäkin haluun jäätelöfirmaan!
Lähetin muuten tänään pari työhakumushommelia, toinen lentokonesiivooja (unelma-ammatti, ihan oikeasti) ja toinen tietokonesälän keräilyä ja hinnoittelua. (Sieltä vois varmaan "lainailla" kaikkea kivaa mukaan ;) )
Tai jos sittenkin hakis sinne yliopistoon? Hmm.

Ja tuli juuri eka laivaginilonkero avattua, tää on just hyvä aika aloittaa dokaaminen. Tosin muutenkin ollut koko päivän niin härö fiilis, ettei tähän juuri alkoholia tarvittais..
</yöfilosofointi>

ElDiablo

#185 Post by ElDiablo » 14 Sep 2002 02:31

Jäätelöfirmassa on hauskaa. :)
Meillä oli työpaikan taukotilassa iso pakastin jonne aina kärrättiin kilokaupalla jätskiä. Kingis patukat olivat kaikkien herkkua ja niitä sai oikein metsästää. Eräänä päivänä lueskelin tauolle lehteä ja näin kun sinne tuotiin laatikollinen näitä herkullisia Kingis patukoita. Noh, ketään muuta ei ollut paikalla, joten hautasin pakein ihan pakastimen pohjalle. Siitä riitti syötävää pitkäksi aikaa kaikkien muiden tyytyessä "vähempään" :)

Finnairilla, kun olin töissä, niin pääs vähän kurkistamaan noitten konesiivoojien homminkiin. Aika hyvät puitteet niillä, eikä lennoilla noin yleisesti juurikaan roskailla. Mitä nyt parit yrjöt joskus, mutta jos on jonkilaisia pileitä ollu järjestämässä, niin kyllä siihen oksennuksen siivoamiseenkin on jo ehtinyt tottua. :)

Kyllä tuo ruoka näköjään auttaa, äsken olin taas häilymässä hämärän rajamaille, mutta löysin jääkaapista parit lihapullat, jotka pistin poskeen sekä vähän Pepsiä. Nyt taas jonkin aikaa tulee suht järkevää juttua. Saas nähdä tuleeko tänä yönä hallusinaatioita. Kun tuossa heinä-elokuussa oli viikon melkiein 40 asteen kuumessa, niin sillon tuli melko sairaita näkyjä. Ei ollut kivaa, ahdistavia suorastaan.

Seuraavalla kerralla voisi faijan kaljoihin kajota. Perkele, minä ne laivalta kädet rakoilla raahasin, pientä hyvitystä edes!

Ayreon pieksee.

ThePKH

#186 Post by ThePKH » 14 Sep 2002 02:37

Eikä edes väsytä... Grr.. Olisi kyllä ihan hauska vähän parannella vuorokausirytmiä, mutta kun irccaaminen ja postaaminen on niin helvetin hauskaa että sitä pitää tehdä joka yö jonnekin viiteen asti.. :D

ElDiablo

#187 Post by ElDiablo » 14 Sep 2002 02:40

Meikä nukku mukavat päiväunet, niin ei nukuta. Neljä viis tuntia ainaki. :)

Nienor

#188 Post by Nienor » 14 Sep 2002 02:43

Mun kavereita on myös ollut lentokonesiivoojina, ja sanoivat, että varsin rentoa puuhaa. Lööbataan --> kone tulee, siivotaan puolituntia ja sitten venaillaan seuraavaa. Ja muutenkin, mulla ei taatusti tule koskaan olemaan asiaa MD-11:den business -luokkaan, niin pääsispä sinnekin :lol:
Ja useinhan lentoemännät joutuvat ne georget siivoamaan, jos matkaa on vielä jäljellä. Onpas mulla hauska tulevaisuus :P

nimim. melkein lentokoneasentaja

nouseepas tämä ginilonkku tälläkertaa äkkiä päähän :shock:

ThePKH

#189 Post by ThePKH » 14 Sep 2002 02:49

Nienor wrote: nouseepas tämä ginilonkku tälläkertaa äkkiä päähän :shock:
Hehe.. Hyvä aika ottaa häppää, tosiaan. :D
Minen jaksa... tai siis ei ole enää rahaa BG:n keikan jälkeen... :oops:
Ja prkl, huomenna olisi levymessut ilokivessä. Olis kiva käydä katsomassa mitä on tarjolla mutta kun ei ole rahaa edes sisäänpääsymaksun verran. :mrgreen:

ElDiablo

#190 Post by ElDiablo » 14 Sep 2002 02:57

Aah, huomenna piletit SpineFestiin & Manowarin keikalle. Niin ja Lord of the Danceen. Onneks Lord of the Dance ei maksa mulle mitään ja Manowar rahat on delegoitu jo etiäpäin ajat sitten. Ainoastaan SpineFeastiin pitää mennä uhraamaan rahat.

Finnairista vielä, itse olin siellä Cataring puolella vääntämässä pukatteja & paketteja ties minne. Aika helppoa hommaa, vähän järjestelyä ja sit taukoja pitämään. :)

Perskele, kun jostain nyt saan sen pirun kämpän, niin ekaksi hommaan kunnon käymissammiot ja pistän kaljaa tulee 24/7, sit on siistiä, kun on satsia kokoajan. Kaverilla on aina padat porisemassa ja se tekee helkkarin hyvää olutta. Jos vaikka suostus antaa pari ilmasta vinkkiä.

Helkkari paranoia alkaa iskemään, ettekai te valvo sen takia että haluutte nähä, kun lihapullien vaikutus kaikkoaa ja alan taas sekoilemaan?! Sehän olisi varsin epäterveellistä aivosoluille. Huh, hmm, joo. Ei mee enää kauaa, onneks viesti loppuu, kun alkaa oikeasti olla heikossa hapessa.

ThePKH

#191 Post by ThePKH » 14 Sep 2002 03:03

Hmza.. Aika hiljaista forumissakin.. Kahvee puolella on helevatan tylsää ja imperiumiin ei kirjoittele monikaan... :P
Nukkumaanmenohetki lähenee...

ElDiablo

#192 Post by ElDiablo » 14 Sep 2002 03:12

Pitäskö noita muitakin mestoja vaklailla. Tätä topiccia oon vaan seurannu tän uuden palstan ajan. Ehkä yhden tai kaksi hassua kommenttia olen muualle iskostanut. :)

Nienor

#193 Post by Nienor » 14 Sep 2002 03:31

Mä en kauheesti perusta enkukskirjottelusta, joten jää vähän vajaaks muuanne tänne foorumiin kommentoiminen.

Pistin nyt tonne webshitsiin muutaman muunkin kuin BG aiheisen Stogiskuvan, ihmetelkää niitä tylsyyksissänne :arrow:

Edelleenkään jaksanut koko 100MB:tä nettiin änkee. Tai edes tälle nettikoneelle...

Nienor

#194 Post by Nienor » 14 Sep 2002 03:37

ElDiablo wrote: Perskele, kun jostain nyt saan sen pirun kämpän, niin ekaksi hommaan kunnon käymissammiot ja pistän kaljaa tulee 24/7, sit on siistiä, kun on satsia kokoajan.
Niinjoo mä tuun sit kylään :wink:
Tosin eka pitää vetää pohjat, ei sitä kaljaa muuten :roll:

ElDiablo

#195 Post by ElDiablo » 14 Sep 2002 03:40

Nienor, jep jep. :) Tosin ei siihen välttämättä pohjiakaan tartte, kun kaveri vääntää sellasta kaljaa, että moni joka ei kaljasta tykkää on sitä maistanut ja pitänyt. Ja kun siinä on vielä prossia! :)
Katellaas mitä kuvia sieltä löytynee.

ElDiablo

#196 Post by ElDiablo » 14 Sep 2002 03:49

Jeah, blood and gore \o/ Josta tulikin mieleen, että pitääpä tilata se Black Dawnin Blood for Satan levy. :)
Ei helkkari, meikä näyttää ihan känniseltä noissa kuvissa, varsinkin siinä kun oon sen kaljatölkin kanssa. Noh, ehkä siihen on selitys, ehkä olin vähän juonu, mut en paljoa, nii. :)

Nienor

#197 Post by Nienor » 14 Sep 2002 04:00

Mäkin olin aivan selvänä ainakin aivan alku- ja loppumatkasta. Tai no aivan loppumatkasta oli krapula, mut :oops:

Nienor

#198 Post by Nienor » 14 Sep 2002 04:01

ÖÖÖÖ sitäpaitsi sähän oot noissa kaikissa kolmessa kaljatölkin kanssa :?: :!: :lol: :lol: :lol:

Nienor

#199 Post by Nienor » 14 Sep 2002 04:03

...Itseasiassa tuolla on lähes joka kuvassa niitä tölkkejä :shock:
Ja siinä Spritepullossakin on Vodkaa :twisted:

Nienor

#200 Post by Nienor » 14 Sep 2002 04:04

You cannot make another post so soon after your last, please try again in a short while

Ja en edes spammaa, saatana.

Post Reply